Am văzut o chestie amuzantă și mi-am dat seama că există o întreagă paletă de bișnisuri care se screm să își crească conturile așa:

Încearcă să-și vândă produsele și serviciile denigrându-le pe ale altora.

Dacă îmi explici cât de nociv e Starbucks în loc să-mi explici de ce e salata ta de morcov bună, I don’t buy it.

Concurența ta nu e Starbucks, e tanti Leana care vinde morcovi mai mari și mai frumoși.

Oamenii care merg la Starbucks știu foarte bine ca beau zahăr lichid cu arome și coloranți, nu sunt atât de mototoli cum îi consideri tu, doar că nu le pasa. ✨

Așa că reclamele acestea care vor să aducă “lumină” în viețile lor nu fac decât să-i jignească.

Și apoi te miri că ai contul blocat la 200 vizualizari și nimeni nu-ți da click pe leșinătura ta de morcov.

Zeflemeaua nu vinde.

Mai ales când apari de nicăieri şi le vorbești posibililor clienți de parcă ar avea 5 ani.

N-o să convingi niciodată un om să îți cumpere produsele cufurindu-te pe lucrurile care-i plac.

Alternative pentru tipul ăsta de conținut există:

  • Inventează o varianta de Starbucks mai sănătoasă și împărtășește rețeta cu oamenii tăi.
  • Vorbește despre salata ta de morcov și explică de ce nu e leșinată.
  • Realizează care e publicul tău țintă pentru că n-o să satisfaci niciodată cererea pieței de cappuccino cu un morcov.

Un client interacționează cu un brand de multe ori înainte de a cumpăra și nu ai cum să-i inspiri altceva decât greață când în jumătate din postările tale îl faci să se simtă vinovat de alegerile lui.

Emoțiile sunt importante în marketing, dar nu așa. 

Do better.

zi una de jale

comments